POLAZAK: 23.11.2018.
POVRATAK: 26.11.2018.
6
OctPOLAZAK: 23.11.2018.
POVRATAK: 26.11.2018.
CIJENA ARANŽMANA : HOTEL 4* (zona Top Kapi, Aksaray, Laleli…) 349,00 KM
SARAJEVO – ISTANBUL Sastanak grupe na na Međunarodnom aerodromu Sarajevo, 2 sata prije leta. Check in i obavljanje pasoških i carinskih formalnosti. Polijetanje aviona za Istanbul planirano je u 13:55h (broj leta PC292). Dolazak u Istanbul je planiran u 17:45h, slijetanje na Sabiha Gokcen Internacionalni aerodrom. Nakon pasoške kontrole slijedi odlazak do hotela. Noćenje.
ISTANBUL Doručak. Fakultativno obilazak znamenitosti starog dijela grada: Hipodrom (njemačka fontana, egipatski obelisk, zmijski stub, Sultan Ahmet džamija- Plava džamija, Aya Sofia, Topkapi Saray dvorac, odlazak u Kapali čaršiju) – slobodno vrijeme za shoping. Navečer fakultativno odlazak u nacionalni restoran, večera, turski folklor, trbušni ples, animacioni program… Povratak u hotel. Noćenje.
ISTANBUL Doručak. Nakon doručka fakultativno vožnja autobusom do zaliva Zlatni rog. Ukrcavanje na brod i vožnja po Bosforu u trajanju od cca 2 sata. Nakon vožnje po Bosforu, fakultativni obilazak Dolmabašče-a – riznice blaga iz Otomanske imperije. Povratak u hotel. Fakultativni izlazak u jedan od klubova sa zabavom. Noćenje.
ISTANBUL – SARAJEVO Doručak. Nakon doručka slobodno vrijeme do transfera. Transfer do Sabiha Gokcen Internacionalni aerodrom. Polijetanje aviona za Sarajevo planirano je u 11:30h (broj leta PC291). Dolazak u Sarajevo je predviđen u 11:20h.
NAPOMENE:
VAŽNO – OBAVEZNO PROČITATI
IZVOD IZ OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA (CHARTER LETOVI):
CLAN 4.
“…Datum početka i završetka aranžmana utvrđen programom putovanja ne podrazumjeva cjelodnevni boravak putnika u smještajnom objektu, odnosno, destinaciji. Vrijeme–sat polaska ili dolaska putnika i ulaska putnika u smještajni objekat, uslovljen je procedurama na graničnim prelazima, stanju na putevima, dozvolama nadležnih vlasti, tehničkim i vremenskim uslovima ili višom silom, koje mogu da utiču na vrijeme polijetanja aviona i dr., na koje organizator ne može uticati, te zbog toga navedeni razlozi ne mogu biti osnov prigovora-reklamacije putnika. Prvi i poslednji dan iz programa putovanja su predviđeni za putovanje (a kada je u pitanju drugi vid prevoza, putovanje može trajati i više dana) i ne podrazumjevaju boravak u hotelu ili mjestu opredjeljenja – već samo označavaju kalendarski dan početka i završetka putovanja, radi čega putnik nema pravo na prigovor-reklamaciju, zbog večernjeg, noćnog ili ranog jutarnjeg leta, ulaska u sobu u kasnim večernjim časovima, napuštanja hotela u ranim jutarnjim časovima, i slično.
Za avio aranžmane ugovoreno vrijeme početka putovanja je sastanak putnika na aerodromu, koji je najmanje 2 sata ranije, u odnosu na prvo objavljeno vreme polijetanja od strane avio-kompanije. U slučaju pomjeranja navedenog vremena polijetanja aviona, organizator ne snosi nikakvu odgovornost, već se primjenjuju nacionalni i međunarodni propisi iz oblasti avio-saobraćaja. Po pravilu odlazak – dolazak, polijetanje-slijetanje aviona, kod čarter letova je u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim satim, i ako je npr. obezbjeđen ugovoreni početni ili završni obrok u vidu tzv. “hladnog obroka”, van ili u smještajnom objektu, smatra se da je program putovanja u cijelosti izvršen. Usluge turističkog vodiča, turističkog pratioca, lokalnog turističkog vodiča i turističkog animatora ili lokalnog predstavnika organizatora, predviđene programom putovanja, ne podrazumjeva njihovo cjelodnevno i kontinuirano prisustvo, već samo kontakt i neophodnu-nužnu pomoć putniku, po unaprijed utvrđenim terminima periodičnog dežurstva, objavljenih na oglasnoj tabli ili na drugi prikladan način. Instrukcije i uputstva turističkog vodiča, turističkog pratioca ili predstavnika organizatora (posebno u vezi sa vremenom polazaka, prevozom, smještajem, zakonskim i drugim propisima, i dr.) obavezuju putnika, a nepridržavanje pomenutih instrukcija predstavlja povredu ovih opštih uslova, i sve eventualne posljedice i štetu u takvom slučaju, snosi putnik u cjelosti. Usmene i bilo koje druge vrste informacija, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru, ne obavezuju organizatora i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije putnika…”
Copyright 2017 by GRAND TOURS OpštiUsloviPutovanja